This is me.. mitt liv med Pontus

Direktlänk till inlägg 20 april 2011

Tvärtom?

Av Linn Lundkvist - 20 april 2011 21:20

Sitter här framför tvn med mitt onda öra och dricker te.. Förra veckan hade jag ont i andra örat.. men det verkar ha hoppat över till det andra, så om en vecka är jag förhoppningsvis helt fri från öronontet...


Jag har funderat lite på hur vi tjejer fungerar.. och varför inte killar förstår det..

Alla som känner mig vet ju att jag och Pontus pappa har ett rätt speciellt men också väldigt komplicerat förhållande för tillfället..

Men varför förstår inte killar att vi säger saker vi inte menar? Att när vi ber dom lämna oss ifred (vilket man kanske menar just i tillfället) så vill man egentligen att dom ska kämpa och visa att dom verkligen bryr sig.. Men min kära M tar mig alltid på orden och skiter i att höra av sig på typ en vecka.. Och påverkad eller inte, han har alltid varit sån. Men sen kommer han, och säger eller gör någonting och man minns helt plötsligt den fina M, den man en gång föll pladask för. Ingen annan ser och förstår det kansker inte, men jag märker dom,  han har alltid haft sitt egna lilla sätt att visa sin kärlek på.. och även som om det inte känns så just nu, och vi blir bortvalda för annat så vet jag att han innerst inne älskar och bryr sig väldigt mycket om både mig och Pontus..


Ikväll somnade faktiskt min lilla kille rätt snällt.. han gick in med sin Bamsenalle, bäddade ner honom med sin snuttefilt och sen la han sig brevid och ville vi skulle läsa bok. Behövde efter det bara gå in och lägga tillbaka han i sängen 2 gånger sen sov han :) Trött eller allt busande först på dagis och sen med Linn o offfa... :)


Nu är det dags för mig att lägga mig med min kära bok, Aldrig fucka upp. Kanonbra bok och jag säger till alla som bara sett Snabba cash på film att LÄS boken! Den är miljoner gånger bättre och filmen är knappt lik boken alls..

Natti på er gott folk! :)

 
 
Ingen bild

Hille

1 maj 2011 17:30

Nu vill vi ha en uppdatering om hur helgen varit!!! NYFIKEN!! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn Lundkvist - 19 april 2011 20:33

För ett par veckor sen bytte jag bort Pontus spjälsäng mot en vanlig juniorsäng med stödbräda. Han va inte alls glad för spjälsängen utan ville ligga på alla ställen utom i den när det va dags att sova. Första natten gick kanon, sen har det varit lit...

Av Linn Lundkvist - 19 april 2011 10:21

Kan man bli annat än lycklig när man vaknar upp tidigt på morgonen av att solen lyser in genom fönstret? Jag vaknade iallafall halv 7 på ett strålande humör, vilket är rätt ovanligt då jag annars har ett uselt morgonhumör. Jag smög upp tyst för att i...

Av Linn Lundkvist - 18 april 2011 22:25


Nu är det ett år sen jag slutade att blogga, och nu börjar min inspiration komma tillbaka. Det senaste året har varit rätt uppochner, mycket händer, både känslomässigt och på andra plan. Jag och Pontus bor kvar på Marieberg i en 2a och letar nu ef...

Av Linn Lundkvist - 23 maj 2010 20:45


    "Jag tävlar hos Babyfashionhouse om att vinna en hello kitty neccessär från HELLOKITTYSHOPPEN" ...

Av Linn Lundkvist - 15 april 2010 12:18

"jag är med och tävlar Hos Babyfashionhouse om fina priser från PingPong Barnkläder " ...

Presentation


Här kan ni läsa om mig och min vardag som ensamstående mamma till Pontus.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards