This is me.. mitt liv med Pontus

Alla inlägg under december 2008

Av Linn Lundkvist - 16 december 2008 21:50

Idag blev jag moster till en liten flicka, Saga.

Av Linn Lundkvist - 12 december 2008 21:39

Jaha jag har faktiskt vatt nere på  fest en runde med malle o magnus! blev väldigt glad när nån ringde mig och frågade om jag ville följa med o bara sitta o umgås vilket INGEN gjort sen dom fick reda på att jag blev gravid (tack för den man vet ju vilka som ställer upp nu) förutom Linda då som bjudit med mig imon på fest =)


Jaha nu sitter jag o funderar på om ja ska åka ner till Holland eller inte, till lilla hjärtat som för övrigt e i Tyskland nu! <3

Av Linn Lundkvist - 9 december 2008 08:25

uppe med tuppen e jag som vanligt.. tänka sig att jag som va världens morgontröttaste människa är uppe vid 6 (!) varje morgon o tar hand om tvätt o gör megafrukost!! HAHA.. ska va hos sjukgymnasten idag vid 9.. ska bli skönt att få testa ut lite skenor så man slipper dessa förbaskade stickningar i händerna.. om dom nu hjälper..

Och jag e SUPERNÖJD men vår nya bil :D

Av Linn Lundkvist - 7 december 2008 19:11

Jaha som ni kanske märker på mina glesa inlägg så har jag inte fått in något internet hemma ännu.. efter att ha bott i nya huset i en vecka nu börjar jag få lite smått abstinens.. aja inte så mkt annat som hänt tyvärr mer än flytt flytt jobb o flytt! Jo iof har jag hunnit köpa en ny bil också:D

en passat.. väldigt fin:D bild kommer när jag hittar min digitalkamera i all skit där hemma:D


Idag har jag ätit kroppkakor:D va tvungen o berätta så nån kanske blir lite avis :D


Och va glad jag e över Patrick, finns nog ingen som är bättre på att göra mig på bra humör när jag e lite nere.. och kan berätta för er att mina gravidshormoner är inte att leka med;) Lipar för minsta lilla och kan få utbrott för ingenting. bäst att passa sig för vad man säger till mej ;) haha

för övrigt så växer magen så det knakar och den 23 decemeber ska vi på ultraljudet :D


Presentation


Här kan ni läsa om mig och min vardag som ensamstående mamma till Pontus.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards