This is me.. mitt liv med Pontus

Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

sjukt barn och datorfnatt..

Av Linn Lundkvist - 22 mars 2010 21:49

Jaha då har vi också legat sjuka o ca 1 vecka. Pontus har haft hög feber, hosta och varit genomförkyld.. smittat mig har han också gjort. Nu e vi hyffsat pigga båda 2 och hostar oss "bara" igenom nätterna..

Sen min dator har fått fnatt totalt, ni som följt mig vet ju att den e ny och det va min julklapp till mig själv.. den är alltså ca 4 månader gammal och har inte startat på flera dagar, sen idag helt plötsligt startade den UTAN batteriet i.. med strömkablen i såklart. Servicen är ju bokad och  kartong på väg hem för att den ska skickas iväg. Ska testa starta den i med batteriet imorgon och se vad som händer, sen får jag ju ringa dom igen och se vad dom säger. Formateras ska den ju göras iallafall! Bilderna har ja bränt över på skiva och dom är det enda viktiga som finns på denna burken, så nu ska den göras "som ny" igen.


Usch man är verkligen totalt kass när det händer nåt sånt här med datorer.. man står som ett fån haha..


På fredag bär det iaf av till Malmö igen för shopping, och såklart träffa Macke <3, nu e de 3 veckor sen sist och det känns att vara ifrån han så himla länge.. men vi får ju iallafall prata nu så det går ändå =) nu har han snart suttit 2 månader så tiden går ju ändå hyffsat snabbt tycker jag :)


Ne nu ska ja ner med näsan i boken ja läser för tillfället. Snabba Cash. Bra som tusan. Drömma lite om min blivande man Joel Kinnaman. Ja, jag har faktiskt fått tillåtelse av Macke att gifta mig med Joel, haha, vad Joel själv vill det skiter jag i. Han e mitt freecard;)

Drömma och låtsas får man väl alltid göra? :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn Lundkvist - 20 april 2011 21:20

Sitter här framför tvn med mitt onda öra och dricker te.. Förra veckan hade jag ont i andra örat.. men det verkar ha hoppat över till det andra, så om en vecka är jag förhoppningsvis helt fri från öronontet...   Jag har funderat lite på hur vi tj...

Av Linn Lundkvist - 19 april 2011 20:33

För ett par veckor sen bytte jag bort Pontus spjälsäng mot en vanlig juniorsäng med stödbräda. Han va inte alls glad för spjälsängen utan ville ligga på alla ställen utom i den när det va dags att sova. Första natten gick kanon, sen har det varit lit...

Av Linn Lundkvist - 19 april 2011 10:21

Kan man bli annat än lycklig när man vaknar upp tidigt på morgonen av att solen lyser in genom fönstret? Jag vaknade iallafall halv 7 på ett strålande humör, vilket är rätt ovanligt då jag annars har ett uselt morgonhumör. Jag smög upp tyst för att i...

Av Linn Lundkvist - 18 april 2011 22:25


Nu är det ett år sen jag slutade att blogga, och nu börjar min inspiration komma tillbaka. Det senaste året har varit rätt uppochner, mycket händer, både känslomässigt och på andra plan. Jag och Pontus bor kvar på Marieberg i en 2a och letar nu ef...

Av Linn Lundkvist - 23 maj 2010 20:45


    "Jag tävlar hos Babyfashionhouse om att vinna en hello kitty neccessär från HELLOKITTYSHOPPEN" ...

Presentation


Här kan ni läsa om mig och min vardag som ensamstående mamma till Pontus.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards