This is me.. mitt liv med Pontus

Alla inlägg under oktober 2008

Av Linn Lundkvist - 28 oktober 2008 20:00

Idag har jag varit idag.. så jävla skönt har bara slappat framför tvn heela dagen.. ligger nu dötrött tittar på packat o klart o väntar på desperate housewifes=) har inte ett skit kul o berätta idag så de e bättre ni hittar nåt roligare o göra=) hejhej



Av Linn Lundkvist - 27 oktober 2008 19:46

Nu har vi fått SÅ himla mysigt i lilla stugan!! =) Macke hade städat jättefint och Fredrik o Elin hade varit nere och hängt upp lite gardiner.. så jag höll på hela kvällen igår.. :D fick ju upp lite hyllor o en MASSA ljus (ja älskar verkligen ljus) också. så nu får gärna lite folk komma o hälsa på mig!! :D Men ni får inte komma nödiga för de e ju ingen toa där hehe...

Idag har jag varit och ätit på pastabaren.. mumsmums.. efter jobb o allt så va de verkligen gott o äta där, o träffa sofie me som faktiskt va ett tag sen jag träffade ny tyckte jag!


Ikväll ska jag mysa framför tvn med ostbågar! :D OSTBÅGAR! så jääävla gött!! :D macke o tim ska sitta o dricka bira.. men ja har ju uppehåll så ja får väl titta på.. :P.. ska ju skruva ihop bordet som elin köpt på Ikea idag..


Förresten fick ja ett jättesött sms från MIN Patrick som skrev att han saknade mig och hör här.. han skrev I LOVE YOU!!! :D deeeni! minminmin babe!



Av Linn Lundkvist - 26 oktober 2008 00:37

usch va trött ja e inatt... så här länge har jag inte vatt vaken på flera veckor..


ikväll har vi gjort bakad potatis och kollat på rose red.. varade ju i över 4 timmar.. men den e ju ganska läskig den där filmen.. och Fjant har hållt på och bråka till Idun blir galen.. men men nu ska ja hämta syrrans kille sen ska ja ner o lägga mig i min stuga =)



Av Linn Lundkvist - 23 oktober 2008 17:02

idag har jag inte kommit upp ur soffan ÄN.. mår illa som tusan :( men nu får jag snart hit grädde o ska då göra hemmagjorda kolor:) muums..


blir bara lugn kväll på soffan, kollla på thirteen ghosts och äta kolor ikväll..



förresten e de nån som vill följa med mig till thailand i november nästa år??

Av Linn Lundkvist - 21 oktober 2008 20:40

Idag vaknade ja vid 12 av att hjärtat ringde.. fint sätt o vakna på.. :) sen skulle jag ju va hos doktorn idag och ta blodproverna o lämna kisseproven idag.. så nu e det också gjort.. passade på att äta en chilicheese när ja ändå va inåt stan :).. haha sen åkte vi o handlade så ja o elin kunde göra löksoppa som ja vatt sugen på i flera dar.. vi åt 3 stora skålar var så nu sitter vi asmätta i soffan båda 2 o orkar inte röra på oss... men fyfan vad GOTT det blev.. jävligt lyckad soppa.. muums!! Vi väntar på Desperate Housewifes, verkar spännande :).. aja.. inget vettigt o skriva har ja ju inte :D.. ♥♥♥♥

Av Linn Lundkvist - 20 oktober 2008 22:24

L. Bra i sängen!
I. alla älskar dig
N. Du kan behålla hemligheter
N. Du kan behålla hemligheter


L. Bra i sängen!

U. Kung på att bara ta't lugnt.

N. Du kan behålla hemligheter
D. Gillar att dansa loss.
K. Vild och galen.
V. Alltid lika glad.

I. alla älskar dig

S. Lätt att bli kär i.

T. Omtänksam och bryr sig.


Stämmer det? lool


Ta ut bokstäverna i ditt namn och ta reda på hur du är!!!

A. Har dom vackraste ögonen.
B. Alla vill ha dig
C. Riktigt barnslig.
D. Gillar att dansa loss.
E. Oh, jättebra kyssare.
F. Bra personlighet och utseende.
G. Skiter i vad andra tycker.
H. En gosig nallebjörn.
I. alla älskar dig
J. Alla avgudar dig.
K. Vild och galen.
L. Bra i sängen!
M. Ruskigt smart.
N. Du kan behålla hemligheter
O. As sexig, grr.
P. Populär bland alla.
Q. Mindre snygg..
R. Helt GALEN.
S. Lätt att bli kär i.
T. Omtänksam och bryr sig.
U. Kung på att bara ta't lugnt.
V. Alltid lika glad.
W. Otur i kärlek.
X. Inte alls duktig i skolan..
Y. Bästa pojkvän/flickvän som finns.
Z. Alltid redo.
Å. Har en dold talang.
Ä. Kan inte behålla hemligheter.
Ö. Gillar att dricka/festa

Av Linn Lundkvist - 20 oktober 2008 20:59

jag börjar känna att jag börjar bli alldeles för slapp efter 4 dagars ledighet.. bara sover o sover o gör inte mycket vettigt alls.. idag har jag iallafall varit ute hos mamma i deras nya hus på sturkö och ätit fläskpannkaka.. mums mums =)  Min kise Fjant har blivit så sjukt stor.. han försöker tränga sig ner under täcket o mellan mina knän som han gjorde när han va liten kattunge, men de går inte lika bra längre fast han ger sig inte.


Ikväll börjar Prison Break.. weee.. tyvärr kommer jag nog inte vara vaken o se klart det.. har verkligen haft svårt dom senaste veckorna o hålla mig vaken på kvällarna.. hehe får spela in o kolla imorgon :)


Jaja.. no time 4 shit.. hörs :D bye

Av Linn Lundkvist - 18 oktober 2008 20:38

Idag har jag sovit, sovit och åter sovit, kräkts lite emallanåt.. jaja sånt man får stå ut med.. patrick har ringt o skickat flera gånger o vatt orolig o ville veta allt va som de ska.. sötnosen =) sen lyckades ja ta mig upp o åka till lyckans o köpa mig en skinksallad.. såklart med jalapenos.. nu ska ja kolla på film jag hyrt.. 2 bröder 1 skuld.. hoppas den är bra :D jaja min dag dethär.. nu ska jag ringa patrick och säga att jag lever :) <3<3

Presentation


Här kan ni läsa om mig och min vardag som ensamstående mamma till Pontus.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards