This is me.. mitt liv med Pontus

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Linn Lundkvist - 6 september 2009 18:36

Ja, har tusan knappt varit utanför dörren idag men ändå e jag heeelt slut just nu o tror att ja ska gå o lägga mig en stund o vila..

Har satt upp den fina texten vid Pontus spjälsäng, så nu e det bara hyllan och lampan som ska upp där :D..

Mamma och Kenneth har också varit här o hälsat på en liten runda.. tusanv va Pontus gillar sin mormor, han blir så himla glad när hon kommer o pratar på som tusan.. :D

Och sen har jag, ja tro det eller ej, bakat bullar! En sjulhelvetes massa, hälften kanel och hälften vanilj.. så nu har jag båda sorter om nån vill komma o fika? =) Har nu efter att ha diskat undan all disk och plockat undan lite, lagat o ätit korvstroganoff.. så nu ska jag inta soffan och vila en stund framför tvn.. Pontus ligger o sover.. ungefär lika slut som jag..









Presentation


Här kan ni läsa om mig och min vardag som ensamstående mamma till Pontus.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards